Nákupní košík

Doprava ZDARMA pro objednávky nad 2500 kč

Kontakt / Zákaznická podpora

Časté otázky a odpovědi

Kde získam informace zda je zboží skladem? 

Na stránce produktu vidíte vedle ceny uvedenou informac,i zda je zboží skladem, případně s počtem dní, do kdy jsme schopni zboží naskladnit.

Kdy mohu očekávat doručení zboží?

Doručení zboží trvá 1-2 dny, v případě zboží skladem, v prídade zboží na externím skladě 1-2 dny od naskladnění.

Mohu změnit obsah a počty kusů v objednávce?

Ano. Obsah objednávky můžete pozměnit a doplňovat o další zboží až do doby zpracování Vaší objednávky. V předstihu nám pošlete e-mail se změnami (vždy uveďte vaše číslo objednávky) na podpora@krytarna.cz.

Mohu si dohodnout pevný datum doručení?

Ano. Objednané výrobky můžeme bezplatně uskladňovat až do požadovaného termínu (maximálně do 3 měsíců). Upozorňujeme, že tato služba se nevztahuje na zboží objednané s platbou na dobírku, ale pouze na objednávky s platbou předem.

Budete mě informovat o dodání zboží před doručením?

Ano. Jakmile je vaše objednávka zpracována, předáme zabalenou zásilku přepravci. Kurýr nebo výdejní místo Vás bude kontaktovat a dohodne si s Vámi přesný čas doručení podle zadané adresy. Jednou můžete bezplatně změnit doručovací adresu, pokud nebudete na místě dodací adresy v den příjezdu kurýra.

Každé zboží je před odesláním vizuálně zkontrolováno. V případě doručení viditelně poškozené zasílky zboží nepřebírejte a kontaktujte nás prosím e-mailem: podpora@krytarna.cz pro řešení situace.

Doprava ZDARMA

pro objednávky nad 2 500 kč

100% bezpečný nákup

Převodem / kartou / dobírkou

Jednoduchá výměna

do 30 dnů

Záruka dva roky

na všechny produkty