Kontakt / Zákaznická podpora
Časté otázky a odpovědi
Kde získam informace zda je zboží skladem?
Na stránce produktu vidíte vedle ceny uvedenou informac,i zda je zboží skladem, případně s počtem dní, do kdy jsme schopni zboží naskladnit.
Kdy mohu očekávat doručení zboží?
Doručení zboží trvá 1-2 dny, v případě zboží skladem, v prídade zboží na externím skladě 1-2 dny od naskladnění.
Mohu změnit obsah a počty kusů v objednávce?
Ano. Obsah objednávky můžete pozměnit a doplňovat o další zboží až do doby zpracování Vaší objednávky. V předstihu nám pošlete e-mail se změnami (vždy uveďte vaše číslo objednávky) na podpora@krytarna.cz.
Mohu si dohodnout pevný datum doručení?
Ano. Objednané výrobky můžeme bezplatně uskladňovat až do požadovaného termínu (maximálně do 3 měsíců). Upozorňujeme, že tato služba se nevztahuje na zboží objednané s platbou na dobírku, ale pouze na objednávky s platbou předem.
Budete mě informovat o dodání zboží před doručením?
Ano. Jakmile je vaše objednávka zpracována, předáme zabalenou zásilku přepravci. Kurýr nebo výdejní místo Vás bude kontaktovat a dohodne si s Vámi přesný čas doručení podle zadané adresy. Jednou můžete bezplatně změnit doručovací adresu, pokud nebudete na místě dodací adresy v den příjezdu kurýra.
Každé zboží je před odesláním vizuálně zkontrolováno. V případě doručení viditelně poškozené zasílky zboží nepřebírejte a kontaktujte nás prosím e-mailem: podpora@krytarna.cz pro řešení situace.